lørdag 16. juni 2012

Vi venter litt igjen

De første små skrittene i forhold til bytte av land er tatt. Vi har meldt oss inn i InorAdopt og sendt søknad til Buf etat om å få godkjenning for Kenya. Så nå venter vi atter en gang i spenning på en godkjenning. Skulle jo tro vi begynte å bli vant til det, men litt nervøst er det nå alikevel.

Personlig har jeg rukket å begyne å få sommerfugler i magen fordi tiden mellom at papirene sendes til Kenya (gitt at vi blir godkjente) og at vi får tildeling er så kort. Jeg har rukket å bekymre meg for at de skal bli et problem å få en oppdatert sosilarapport. Det må vi nemmelig ha ettersom den forrige er eldre enn et år gammel. Men jeg har også begynt å glede meg over at vi kanskje skal bli foreldre snart. Mannen tar foreløpig det hele med knusende ro.

Forhåpentligvis vet vi i løpet av en uke eller to om vi er godkjente for Kenya. Kryss fingrene for oss folkens!

Ingen kommentarer: